Pagrindinis astrologijaGreitasis poilsis: mes uz!

Greitasis poilsis: mes uz!

Darbininkui taip pat reikia poilsio. Pasak ekspertų, geriausias poilsis - pakeisti aplinką ir veiklos pobūdį. Taigi palikite namus. Ir tai ne visada trunka visas atostogas - galite tiesiog praleisti šiek tiek ilgąjį savaitgalį, kuriame galite patirti tiek įspūdžio, kad grįžtate į darbą kaip po gerų atostogų - turite ir kūną, ir protą. Kai tik atsirado ši galimybė, aš tikrai ja pasinaudojau.

Pasirinkimą lemia nauda

Tai buvo kruizas Baltijos jūra, tš Ryga į Stokholmą ir atgal. Kodas? Visų pirma todėl, kad man labai nepatinka, kai viskas, ką tu darai, yra vairavimas (arba skraidymas) ir laukimas, kol jis pasirodys savo vietoje. Baisus nuobodulys. Plaukiant galima padaryti viską. Perfrazuodamas gerai žinomą posakį, atsipalaiduoji plaukdamas. Arba miegantys plaukai. Ne viskas yra pakankamai šJų programos kainuoja - nusipirkę lėktuvo bilietą, perkate bilietą pramogoms. Girdėjau, kad pasirinkimas yra ašš kuris vėliau buvo daugiau nei patikrintas šparodyti susidomėjimą.
Be to, neturėjau daugiau nei vieno kruizo, o aplankytas miestas nebuvo Stokholmas. Atsižvelgiant į tai, kad keltas kursuoja iš Rygą, kurią pasiekti galima daugiau nei lengvai dėl kitos priežastiesšMaišo nereikia.
Kitas paai privalumasškejo, kai tik pradedi krauti daiktus. Nebūtina matuoti lagamino dydžio, svorio ir tšnamuose 100 ml šAmpulės butelio talpa. Galite atsisiųsti tai, ko norite ir kiek norite.

Vakaras laive

Pirma, laivas buvo tik devynių metrų aukščio, o kilimai, veidrodžiai ir blizgesys buvo iliuziški. Girdėjau apie tai, bet pats pamačiau visai kitaip.
Eidami iš pažiūros nesibaigiančiais laivo koridoriais tikriausiai pagalvojote, kad dvejojate - nes mes keliavome su specialiu projektu - „Dvyniai su“ (kiek suprantu, Latvijoje populiarus televizijos projektas), kuriame dalyvavo ar nedalyvavo 100 dvynių porų. Kiekviename kampe galite sutikti du vienodus žmones.
Po socialinės ir nepaprastai skanios vakarienės (jei tai būtų dažniau, nutukimas netrukus atsirastų la-a-abai), patikrinau laive esančias parduotuves, žiūrėjau pasirodymą su minėtais dvyniais ir menininkais iš Pietų Amerikos ir neprisiminiau. pora barų ir klubų barmenų purto kokteilius. Miegoti trobelėse eidavome linksmintis - ryte už Stokholmo.

Diena Stokholme

Į Stokholmą, nuostabų miestą šiaurėje, važiavome autobusu su gidu (daug sužinojome ir pamatėme), ėjome pėsčiomis (taigi jautėmės, lyg būtų ten). Senamiestis net labai spalvingas - su tradiciniu kiekvieno Europos miesto šurmuliu. O centre žaliuoja tai, ką mes suprantame kaip tradicinius skandinaviškos išvaizdos senus pastatus. O realiai parduodant parduotuvėse - jie sako, kad kai kurie plaukia būtent jiems. Neabejotina, kad miestas turi ypatingą žavesį - Švedijos sostinę sudaro 14 salų, sujungtų tiltais ir tiltais. Bet geriau tuo įsitikinti patiems, nei išgirsti istoriją, todėl į ją nesileisiu.

Griovimo mitas

Mes nesame skandinavai, kurie jau seniai neturi ko paaiškinti apie kruizus. Mūsų žmonės ir, beje, kaimynai latviai vis dar labai daug ką supranta.
Pirmasis mitas yra tas, kad kruizai skirti tik turtingiesiems. Visai ne! Galite keliauti ir turėti vidutiniškų pinigų. Yra labai priimtinos C klasės kajutės, kuriose galite nusipirkti bilietą už maždaug 20 latų. Ir - kas labiausiai nustebino - ta pati teisė dalyvauti visose pramogose laive. Žinoma, norintiems prabangos yra ir VIP klasė - salone galite gauti net šampano su vaisiais. Yra „vidurinė klasė“ - A ir B klasės. Trumpai tariant, visi kuo daugiau.
Tas pats pasakytina ir apie kalbėjimą apie mitybą - galite valgyti prabangiame restorane, kavinėje ar greito maisto restorane, tačiau galite turėti ir savo sumuštinį - išleiskite dar mažiau.
Visiškai neteisinga manyti, kad kruizai skirti tik tiems, kurie nori gerai praleisti laiką. Plaukdami galite tiesiog atsisėsti ant denio ir troleibuse, iš kurio atsiveria vaizdas į jūrą (beje, salos prieš įvažiuojant į Stokholmą - vieni gražiausių vaizdų mano gyvenime)..

Ko negalėjau išbandyti (todėl mums gali tekti dar kartą plaukti)

• Mes nemokėme diskotekoje ir nedainavome karaokės (nes Stokholme taupome energiją).
• Nepirkome loterijos bilieto (taigi nelaimėjome prizo)..
• Mes neperkame parduotuvių Stokholme (nes norėjome daugiau apžiūrėti miestą).
• Nesušildėme pirtyje (nes įspūdis mūsų nebeturėjo).
• Mes nenaudojome vaikų zonos (nes buvome be vaikų).
• Pasirodo, kad laive netgi galima surengti darbinius susitikimus ar užsiėmimus studentams! Įsivaizduokite, kaip vaikai viešnagės metu sužinojo apie Stokholmą per geografiją ir kaip pagerėja jų kalbos įgūdžiai, kai jie tai girdi anglų ar rusų kalbomis. Aš nustojau kalbėti apie komandos (tiek darbuotojų, tiek vaikų) stiprinimą..
Nepaisant neišnaudotų galimybių (dėl jų pačių kaltės), po mažiau nei 2 dienų kelionės jaučiausi kaip po atostogų - atrodo, kad jų poveikis priklauso ne nuo trukmės, o nuo įspūdžių gausos..
Kategorija:
Viena uoga – paros vitamino C saltinis
Romantiska naktis ar tiesiog atsitiktiniai lytiniai santykiai?